Tri porodice iz SOS Dječijih sela u Bosni i Hercegovini ovog ljeta putuju na more, a svi njihovi troškovi, uključujući prevoz i smještaj, pokriveni su donacijom kompanije Pepco.
Pepco je jedan od najvećih partnera SOS Dječijih sela u svakoj evropskoj zemlji u kojoj posluje. Od otvaranja prve trgovine u Bosni i Hercegovini u septembru 2023. godine, započela je saradnja sa ovom organizacijom s ciljem pružanja pomoći mališanima i mladima u potrebi kroz rekreativne i edukativne projekte.
“Naši prijatelji iz Pepca preuzeli su sve troškove ljetovanja za tri porodice, a mi smo posebno zahvalni što su prepoznali važnost rekreativnih aktivnosti za rast i razvoj djece. Ovakvom donacijom omogućavaju djeci da dožive nezaboravna iskustva koja pozitivno utječu na njihov razvoj i socijalizaciju. Želimo da djeca bez roditeljskog staranja, kao i njihovi vršnjaci, idu na ljetovanje, zimovanje, da nauče skijati, plivati, klizati, da im pružimo osnove za pravilan razvoj i budućnost”, izjavio je Amer Džano, fundraiser za korporativna partnerstva SOS Dječijih sela u BiH.
Trenutno u dva SOS Dječija sela u našoj zemlji, u Sarajevu i Gračanici, živi 148 djece u 23 porodice. To uključuje i djecu i mlade koji žive sa SOS roditeljima, ali i mlade koji žive u malim porodičnim domovima ili u polusamostalnom obliku brige. U porodicama djeca su različitih starosnih dobi, što omogućava stvaranje prirodnih porodičnih veza različitih generacija, a nerijetko pomažu jedni drugima sa zadaćama i uključuju se u kućne poslove. Sve to doprinosi njihovom rastu i razvoju.
“Raduje nas saradnja sa sjajnim ljudima u SOS Dječijim selima u BiH koji djeci bez oslonca bioloških roditelja nastoje pružiti sve što je potrebno za njihov razvoj, osnaživanje i osamostaljivanje. Svjesni smo da djeca ovdje dobijaju svu brigu, ljubav i posvećenost, a vjerujemo da će im putovanja, ljetovanja i druženja omogućiti da stvaraju uspomene, sklapaju nova prijateljstva i razvijaju svoje vještine. Mi u Pepcu vjerujemo i zalažemo se za to da sva djeca dobiju jednake šanse”, istakla je regionalna marketing menadžerica Pepca Martina Vicić.
Pokrenuti su i razgovori o saradnji u oblasti edukacije, s posebnim fokusom na mlade ljude na pragu osamostaljenja. Istaknuto je da Pepco, kao jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, sa više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, ima značajno iskustvo i resurse za pružanje ovog vida podrške.
Dženita Subašić, direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije SOS Dječijih sela u BiH, objasnila je da briga o mladim ljudima do trenutka njihovog osamostaljenja izdvaja ovu organizaciju od drugih modela brige.
“Naša briga ne prestaje kada napune 18 ili 21 godinu, već dok zaista ne budu u stanju da se u potpunosti osamostale, da imaju posao i prihode. Polusamostalni život je jedan od tih vidova podrške, gdje mladi ljudi žive samostalno, ali ih organizacija podržava finansijski, sufinansiranjem rente stana ili drugih troškova poput režija. Želja nam je da osnažimo mlade ljude da sami pronađu posao, a uz podršku kompanija kao što je Pepco pružamo više mogućnosti za razvoj, osnaživanje i osamostaljenje djece i mladih u Bosni i Hercegovini”, kazala je Subašić.