Kompanija Klas odlučila je pridružiti se klubu prijatelja SOS Dječijih sela u BiH te podržati porodice u kojima odrastaju djeca i mladi bez roditeljskog staranja. Kupovinom Skockanih hljebova do 31. marta 2023. godine, svi mogu biti dijelom kampanje „Skockani s ljubavlju da pruže ljubav“ i pomoći djeci i mladima koji odrastaju u SOS Dječijim selima u BiH.
SOS roditelji djeci i mladima pružaju ljubav i pažnju baš svakoga dana nastojeći im osigurati odrastanje koje svako dijete zaslužuje. Posebnu radost čine zajednički obroci pravljeni s ljubavlju. Upravo su važnost zajedničkih obroka u porodičnom okruženju prepoznali u kompaniji Klas te su odlučili dio sredstava od prodaje Skockanih hljebova donirati porodicama iz SOS Dječijih sela u BiH.
Prijatelji kampanje „Skockani s ljubavlju da pruže ljubav“ su kompanije Mercator BiH, Konzum BiH, Bingo, AS retail, Hoše Komerc, Amko Komerc, Dobrinja DD, Robot, Tropic/Crvena Jabuka, Penny plus, Onogošt Sokolac, Power marketi, Piemonte d.o.o., Fis Vitez, Fructa trade, Marketi AS te u njihovim prodajnim objektima možete kupiti Skockane hljebove i biti dio humane priče! Kada stvarate s ljubavlju, onda samo ljubav i možete pružiti!
Ovom kampanjom kompanija Klas zatvara svoju godinu jubileja, u kojoj su proslavili 120 godina uspješnog poslovanja koje temelje na dugogodišnjeg povjerenju njihovih potrošača i društvene zajednice i 50 godina brenda Zlatni puder.
Organizacija SOS Dječija sela u BiH pruža brigu o 196 djece i mladih, a kroz Program jačanja porodica podržava 341 socijalno ugroženu porodicu. Više informacija o načinima kako podržati rad organizacije možete saznati na web stranici www.sos-ds.ba.